Vážení zákazníci, objednávky od 9.7 do 29.7 budou vyřizovány s jednodenním zpožděním. Děkujeme za pochopení.

Často kladené otázky

Kolik zaplatím za dopravu pneumatik?

Doprava společností DPD je zahrnuta v ceně.

Jak se dozvím kdy objednané zboží dorazí?

V den odeslání zásilky je Vám automaticky odeslán e-mail a textová zpráva na Vámi zadanou adresu a telefonní číslo. Zásilku přepravci doručují zpravidla následující pracovní den, předem Vás kontaktují telefonicky a domluví se na času předání.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Pneumatiky nebo jiné zboží, které máme skladem odesíláme ihned.

Kam lze zadat přesný popis místa doručení?

Přesný popis místa doručení není nutné zadávat k objednávce.
Řidič přepravní společnosti má povinnost vás před doručením zboží telefonicky kontaktovat. V tomto okamžiku mu můžete místo doručení libovolně upřesnit.

Poskytujete pneuservis?

Ano, rádi Vás uvítáme v našem pneuservisu. Přesnou adresu naleznete zde.

Jste plátci DPH?

Ano, naše společnost je plátcem DPH.

Jsou uvedené ceny včetně DPH?

Ano. Veškeré ceny uváděné v našem e-shopu jsou včetně DPH.

Jaká je záruka?

Standardní záruka na veškeré zboží je 24 měsíců od zakoupení.

Lze změnit objednávku?

V případě, že potřebujete změnit jakékoliv údaje ve vaší objednávce nebo přímo zaměnit zboží, kontaktujte nás co nejdříve na naší zákaznické infolince.

e-mail: pneucentrumbilina@volny.cz
tel.: +420 723 997 976

ostatní kontakty: zobrazit všechny kontakty

Vaši situaci budeme co nejrychleji řešit. V případě, že zboží již bylo odesláno, dohodneme se společně na dalším postupu.

Je možné zboží vyměnit?

V případě, že jste po převzetí zjistili, že vám z nějakého důvodu zboží nevyhovuje a potřebujete jej vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou linku, kde se dohodnete na dalším postupu.

e-mail: pneucentrumbilina@volny.cz
tel.: +420 723 997 976

ostatní kontakty: zobrazit všechny kontakty

Vaši situaci budeme co nejrychleji řešit.